19 Şubat 2012 Pazar

KPSS KİTAPLARI

KPSS Hazırlık Kpss Kitapları


2012 KPSS Genel Yetenek Genel Kültür Modüler Set
Kollektif




2012 KPSS Genel Yetenek- Genel Kültür Soru Tahmin Kitabı
Kollektif



2012 KPSS Genel Kültür Genel Yetenek Konu Anlatımlı Modüler Seti
Hasan Can Oktaylar




(Cilt:2) KPSS Matematik Geometri Konu Anlatımlı Testli ve Deneme Sınavlı
Osman İnkaya / Muammer Aras




2000 Soruda KPSS Genelinde Eğitim Bilimleri ve Yönetim
İhsan Nuri Demirel




2010 KPSS Eğitim Bilimleri Modüler Set (6 Kitap)
ÖZGECİ YAYINLARI




2010 KPSS Eğitim Bilimleri Yaprak Test Öğretmen Adayları İçin
Evren Karataş




2010 KPSS Kariyer Mesleklere Hazırlık Klavuzu (A Grubu Kadrolar)
Mustafa Başaran/ Aysun Pinegöz




2011 KPSS A Hukuk
Enver Bozkurt




2011 KPSS A Grubu Seti
Enver Bozkurt




2011 KPSS Eğitim Bilimleri Konu Anlatımlı (Tamamı Renkli)
Komisyon




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder