10 Mart 2012 Cumartesi

Konuşma Bozuklukları Çözüm Setleri Kitapları

EĞİTİM SETLERİ SADECE UZMANLARIN VE MESLEK MESUPLARININ DEĞİL AİLELERİN VE KONUŞMA GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN BİREYLERİN KULLANABİLECEĞİ BASİT TARZDA BİLGİSAYAR ORTAMINDA ÇALIŞILABİLECEK TARZDA HAZIRLANMIŞTIR.
EĞİTİM SETİ ALINDIĞINDA BİLGİSAYARINIZDA ÇALIŞTIRILABİLMESİ İÇİN MERKEZİMİZDEN 444 20 48’İ ARAYARAK AKTİV ETTİRMENİZ GEREKMEKTEDİR.

KONUŞMA ENGELLİLER FEDERASYONU EĞİTİM SETLERİ FİYAT LİSTESİ 444 20 48 http://www.konef.org.tr/

Okul Öncesi Çağı Çocukları İçin Kekemelik Çözüm Seti
İlköğretim Çağı Çocukları İçin Kekemelik Çözüm Seti
Ergen ve Yetişkinler İçin Kekemelik Çözüm Seti
Gecikmiş Konuşmanın Egzersizlerle Çözüm Seti
Dil,Dudak ve Çene ( Oral Motor ) Egzersiz Seti
Otistik Çocuklar İçin Konuşma Seti
Öğretmenler İçin Ses Kısıklıklarını Ve Ses Kayıplarını Önleme Egzersiz Seti
Dikkat Eksikliğini Giderme Egzersiz Seti
Okul Öncesi Çocukları İçin Seslerle Okumaya Hazırlanıyorum Seti
İlköğretim Çağı Çocukları İçin Gecikmiş Okuma Seti
Afazi Çözüm Seti
Türk İşaret Dilini Kolay Öğrenme Seti
Polisler İçin Dudak Okuma Seti
İşitme Engelliler İçin Dudak Okuma Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin R Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin K Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin G Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin S Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin Z Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin Ş Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin J Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin C Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin Ç Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin D Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin T Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin N Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin L Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin F Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin V Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin B Sesini Söylüyırum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin P Sesini Söylüyorum Seti
Okul Öncesi ve İlköğretim Çağı Çocukları İçin M Sesini Söylüyorum Seti
Yetişkinler ve Ergenler İçin R Sesini Seslendirebilme Seti
Yetişkinler ve Ergenler İçin C Sesini Seslendirebilme Seti
Yetişkinler ve Ergenler İçin Ç Sesini Seslendirebilme Seti
Yetişkinler ve Ergenler İçin S Sesini Seslendirebilme Seti
Yetişkinler ve Ergenler İçin Z Sesini Seslendirebilme Seti
Yetişkinler ve Ergenler İçin Ş Sesini Seslendirebilme Seti

Detaylı Bilgi: konef.org.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder