HİZMET SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Erzurum Şeker Fabrikasından:
Fabrikamız Hasankale Deneme Şefliğine Tarımsal Faaliyet Hizmet Alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2012/34084
1 - İdarenin
a) Adresi : Yeni Mah. E80 Karayolu Sok No: 114 AZİZİYE/ ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası : 0 442 631 38 46/0442 631 30 24
c) Elektronik posta adresi (varsa) : erzurumseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız Hasankale Deneme Şefliğine Tarımsal Faaliyet Hizmet Alımı işi
b) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası Hasankale Deneme Şefliği
c) İşin süresi : 7 Ay, 7 Günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası Ofis Binası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 30.03.2012 Cuma Günü Saat: 14.30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
5 - İhale dokümanı Erzurum Şeker Fabrikası adresinde görülebilir ve 100,00 TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, 30.03.2012 tarih Saat 14.30’a kadar Erzurum Şeker Fabrikası Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, Her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekli ile her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmi teklif verilemez.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 takvim günü olmalıdır.
10 - İdarenin ihaleyi yapıp yapmamakta, kısmen yapmakta veya dilediğine yapmakta serbesttir.
11 - Bu ihale (Ceza yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3. maddesi (g) bendine istinaden 4734 Kamu İhale Kanununa ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri kanununa tabi değildir.
6 ADET A-B PARK MAKİNALARI YÜRÜYÜŞ BANDAJI İMALATI VE İŞLETMEMİZE TESLİMİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
EÜAŞ Çatalağzı Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Aşağıda Özellikleri Belirtilen Malzemelerin alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
Dosya No : 2012/25
İhale Kayıt No : 2012/35624
1 - Teşekkülün:
a) Adresi : EÜAŞ ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN - ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : TEL: 0-372 264 30 50 FAX: 0-372 264 24 21
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale konusu Malzemenin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 6 Adet A-B Park Makinaları Yürüyüş Bandajı İmalatı ve İşletmemize Teslimi İşi Teknik Şartname ve Resme Göre
b) Teslim yeri : ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
c) İşin süresi : 45 Takvim Günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTARALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN - ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 25/04/2012 ÇARŞAMBA Günü Saat: 14.00
c) İhale Usulü : EÜAŞ Satın Alma ve İhale Yönetmeliği Kapsamında Açık İhale Usulü
4 - İhale dokümanı EÜAŞ ÇATALAĞZI TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN - ZONGULDAK adresinde görülebilir ve 30,00 TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
Ziraat Bankası Kilimli Şb: IBN NO: TR=280001 000454 109 057 75-5001
Vakıf Bank Zong. Şb: IBN NO: TR=88000 15 00158 00728 503 58 21
Halk Bankası Zong. Şb: IBN NO: TR=580001 2009 806 00013 00017
5 - Teklifler, 25/04/2012, saat 14:00’e kadar EÜAŞ ÇATALAĞZI TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ Muhaberat servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta ve kargo vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki ve kargodaki gecikme nedeniyle geç gelen teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
6 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
7 - Teklif zarfları ihale gününde saat 14.00’de EÜAŞ Çatalağzı-B Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale salonunda alenen katılımcılar huzurunda açılacaktır.
8 - Teşekkülümüz 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3. Maddesinin (g) bendi doğrultusunda istisna kapsamındadır. İhaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine kısmen veya tamamen vermekte serbesttir.
9 - Bu ihale 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabii olmayıp, Şirketimizin Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR Sabuncular Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
ÇAYELİ/RİZE
1 - Müdürlüğümüz tarafından toplam 16.000 ton yaş çay Yükleme ve Nakliye işi % 20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satın Alma ve İhale Yönetmenliğimizin 9. Maddesi kapsamında, açık ihale usulü ile yaptırılacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
ÇAYKUR Sabuncular Çay Fabrikası Müdürlüğü Çayeli/RİZE
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dahilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 09.04.2012 günü saat 14.00’e kadar Sabuncular Çay Fabrikası evrak kayıt bürosu- Çayeli adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00'de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile, telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İstekliler tekliflerinde istenen normlarda tek fiyat vereceklerdir.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - İstekliler teklif edilen KDV hariç toplam bedelin % 3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir. Kesin teminat, ihale sonucuna göre yapılan sözleşme bedeli üzerinden % 6 oranında alınır.
8 - İstekliler bu ihalede yükleme işine ayrı nakliye işine ayrı teklif vereceklerdir.
9 - İhale Sabuncular Çay Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve ihale yönetmenliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
TCDD 3. BÖLGE YOL MÜDÜRLÜĞÜ İZMİR YOL BAKIM ONARIM MÜDÜRLÜĞÜ MINTIKASINDAKİ KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTLERİN KORUNMASI, BAKIMI VE 68 ADET HEMZEMİN GEÇİT İŞLETME GÖREVLİSİNİN 19 ADET KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTTE 8,5 AY SÜRE İLE HİZMET ALIMI YAPTIRILMASI İŞİ
TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2012/33474
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk Caddesi No: 121/A 35220 Alsancak/İzmir
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232 464 31 31/4108 - 0 232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : 3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
Şartnamenin Görülebileceği
internet adresi : http://www.tcdd.gov.tr/.
http://www.malzeme.tcdd.gov.tr/
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : TCDD 3. Bölge Yol Müdürlüğü İZMİR Yol Bakım Onarım Müdürlüğü Mıntıkasındaki Korumalı Hemzemin Geçitlerin Korunması, Bakımı ve 68 Adet Hemzemin Geçit İşletme Görevlisinin 19 Adet Korumalı Hemzemin Geçitte 8,5 Ay Süre ile Hizmet Alımı Yaptırılması İşi.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız YERLİ İSTEKLİLERDEN teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 03.04.2012 Tarihi Salı Günü Saat 10:00’da kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü veznesinden (KDV Dahil) 500,00.- TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
22 KALEM MUHTELİF ÖZELLİKLERDE MADENİ YAĞ VE ANTİFRİZ SATIN ALINACAKTIR
TKİ Kurumu S.S. Güney Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
22 Kalem Muhtelif Özelliklerde Madeni Yağ ve Antifriz Mal Alımı işi Açık İhale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt No : 2012/34575 İhale Dosya No: 24-GELİ/2012-339
1 - İdarenin
a) Adresi : GELİ Müessesesi Müdürlüğü Yatağan-Milas karayolu 8. Km. Yatağan/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : (0 252) 572 59 05 Faks: (0 252) 572 59 03
c) Elektronik posta adresi : gelisatinalma@geli.gov.tr
2 - İhale konusu Hizmetin
a) Niteliği Türü Miktarı : Muhtelif özelliklerde 146.000 dökme ve 93.106 Kg. Fıçı halinde 20 kalem toplam
239.106 Kg. madeni yağ ve 10.000 kg. dökme 8.000 Kg. varil halinde 2 kalem toplam 18.000 Kg. antifriz satın alınacaktır.
b) Teslim edileceği yer : GELİ Müessesesi Müdürlüğü Yatağan-Eskihisar ocağı (131.726 Kg.) merkez ambarı ve madeni yağ depoları ile YLİ Müdürlüğü Milas-Yeniköy ocağındaki (125.380 Kg.) malzeme ambarı ve madeni yağ depolarıdır.
c) İşin Süresi : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ tarihinden itibaren (bir yıl) 365 takvim günüdür.
3 - a) İhalenin yapılacağı yer : GELİ Müessesesi Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu Yatağan/MUĞLA
b) Tarih ve Saati : 26.04.2012-14.00
4 - İhale dokümanları:
-TKİ Kurumu Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı Hipodrom Cad. No: 12 Yenimahalle/ANKARA
- TKİ Kurumu Gümrük Şefliği Erzene Mah. 78. Sok. No: 3 Bornova/İZMİR
- TKİ Kurumu GELİ Müessesesi Müdürlüğü Yatağan - Milas karayolu 8 Km. Yatağan/ MUĞLA adreslerinde görülebilir ve her bir ihale dokümanı 50,00 (Elli) TL. Karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların şartname satın almaları zorunludur.
5 - İstekliler tekliflerini, teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan İstekliyle, teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
6 - İhale konusu işin tamamı için teklif verilecek olup, Alternatif teklif verilebilecektir.
7 - Teklifler; 3. maddede belirtilen ihale tarihi ve saatine kadar GELİ Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
8 - İstekliler teklif tutarının % 3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü olmalıdır.
10 - Konsorsiyumlar bu ihalelere teklif veremezler.
11 - Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 (g) maddesi kapsamında olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir.
12 - Web Sitemiz: http://www.geli.gov.tr/
KESİCİ TAMİR ETTİRİLECEKTİR
Kemerköy Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Kesici Tamir Ettirilmesi işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/35126
1 - İdarenin
a) Adresi : Kemerköy Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü Ören-Milas-MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 0 252 532 36 00; 532 30 01
c) Elektronik posta adresi : keas@keas.gov.tr
2 - İhale konusu İşin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Kemerköy Termik Santralı 2. Ünitesinde BB barasında kullanılan 1250 A, 6 kV 1 adet arabalı kesicinin tamiratının; özel teknik şartnamesi esaslarında yapılması işidir. (Kesiciyle ilgili araba kısmı idare tarafından verilecek olup bu araba üzerine yeni kesici kutup başları ve mekanizma montaj edilmek suretiyle onarım gerçekleştirilecektir.)
b) Teslim yeri : Kemerköy Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü Ören / Milas / MUĞLA
c) İşin süresi : Sözleşmenin imzalanarak yürürlüğe girmesine müteakip 168 (yüzaltmışsekiz) gündür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kemerköy Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü G-6 Binası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 12/04/2012 Perşembe günü, saat: 11:00
1 - İhale dokümanı Kemerköy Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 50,00.-TL karşılığı [aynı adresten] temin edilebilir. . İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60,00 Türk Lirası doküman bedelini şirketimizin Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O Milas şubesi nezdindeki TR190001500158007267898036 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.” İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
2 - Teklifler, 12/04/2012 günü, saat 14.00’e kadar Kemerköy Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmeden İdaremiz sorumlu tutulamaz.
3 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
4 - İstekliler teklif tutarının en az % 3’ü oranında geçici teminat verecektir.
5 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (Altmış) takvim günü olmalıdır.
6 - İhaleye yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İstekliler, Mesleki ve Teknik Yeterlilik için; Teknik Şartnamenin 7 nci maddesi gereği Referanslarını sunacaklardır.
8 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda istisna olarak belirtilen bu Mal Alımı ihalesi EÜAŞ Genel Müdürlüğünün 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 ncü Maddesinin (g) Bendi kapsamında Yapacağı mal ve Hizmet alımları Hakkında Yönetmeliği usul ve esaslarında yapılacaktır.
9 - İsteklilerce, İhale Dokümanı http://www.keas.gov.tr/ adresinde incelenebilir.
GEMİYE YÜKLENECEK VEYA GEMİDEN BOŞALTILACAK KONTEYNERLERİN EMNİYET KİLİT VE PAPUÇLARININ SÖKÜLMESİ VE TAKILMASI İLE GEMİDEKİ İSTİFİNİN SAĞLAMLAŞTIRILMASI HİZMETLERİ YAPTIRILACAKTIR
TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2012/33281
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : (0 216) 348 80 20/4707-(0 216) 345 17 05
c) Elektronik Posta Adresi : -
İhale konusu hizmetin adı ve miktarı : 114.409 Adet
2 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dökümanında belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına, ihale tarihi olan 12/04/2012 Perşembe günü saat 10:00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale dökümanı TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanını satın almaları zorunlu olup TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 300,00 TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
4 KALEM (TTYY) ÇAY POŞET MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüz ihtiyacı Toplu Tüketim Yerlerine Yönelik 4 kalem (400.000 Adet 500 Gr.lık Kamelya,1.200.000Adet 1000 Gr.lık Rize Turist,800.000 Adet 500Gr.lık Filiz ve 400.000 Adet 500Gr.lık Altınbaş Çay Poşetleri) Çay Poşet malzemesi % 20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adreslerden 50,00TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
a) Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı-RİZE
b) Çay İşletmeleri Pazarlama ve Üretim Bölge Müdürlüğü - Büyükdere/İSTANBUL
c) Çay İşletmeleri Pazarlama ve Üretim Bölge Müdürlüğü - Elmadağ/ANKARA
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dahilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 06.04.2012 günü saat 14.00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00’da açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile, telgraf, teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İstekliler alternatif teklif veremezler.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç toplam bedel üzerinden % 3 geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç % 6 kesin teminat alınır.
8 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
9 - İstekliler bu ihalede en az bir kalem malzemenin tamamına teklif vermek koşulu ile kalem bazında kısmı teklif verebilirler.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Alım-Satım ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta, serbesttir.
MUHTELİF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
EÜAŞ Çatalağzı Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Aşağıda Özellikleri Belirtilen Malzemelerin alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
Dosya No : 2012/23
İhale Kayıt No : 2012/32574
1 - Teşekkülün
a) Adresi : EÜAŞ ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN-ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : TEL: 0-372 264 30 50 FAX: 0-372 264 23 99-24 21
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale konusu Malzemenin .
a) Niteliği, türü ve miktarı : 70200 KG. 10X1500X6000 mm ERDEMİR
3237 PASLANMAZ SAC ALIMI. (St37
veya muadili) DIN EN 10025 P2-04
31590 KG. 15X1500X6000 mm ERDEMİR
3237 PASLANMAZ SAC ALIMI. (St37
veya muadili) DIN EN 10025 P2-04
24590 KG. 35X1500X6000 mm ERDEMİR
3237 PASLANMAZ SAC ALIMI. (St37
veya muadili) DIN EN 10025 P2-04
- TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE.
b) Teslim yeri : ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
c) İşin süresi : 20 TAKVİM GÜNÜ
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTARALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN-ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 17/04/2012 SALI Günü Saat: 14.00
c) İhale Usulü : EÜAŞ Satın Alma ve İhale Yönetmeliği Kapsamında Açık İhale Usulü
4 - İhale dokümanı EÜAŞ ÇATALAĞZI TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN - ZONGULDAK adresinde görülebilir ve 100,00 -TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 17/04/2012 saat 14:00’e kadar EÜAŞ ÇATALAĞZI TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ Muhaberat servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta ve kargo vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki ve kargodaki gecikme nedeniyle geç gelen teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
Ziraat Bankası Kilimli Şb: IBN NO: TR280001 000454 109 057 75-5001
Vakıf Bank Zong. Şb: IBN NO: TR88000 15 00158 00728 503 58 21
Halk Bankası Zong. Şb: IBN NO: TR580001 2009 806 00013 00017
6 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
7 - Teklif zarfları ihale gününde saat 14.00’de EÜAŞ Çatalağzı-B Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale salonunda alenen katılımcılar huzurunda açılacaktır.
8 - Teşekkülümüz 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3. Maddesinin (g) bendi doğrultusunda istisna kapsamındadır. İhaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine kısmen veya tamamen vermekte serbesttir.
9 - Bu ihale 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabii olmayıp, Şirketimizin Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
MUHTELİF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
EÜAŞ Çatalağzı Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Aşağıda Özellikleri Belirtilen Malzemelerin alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
Dosya No : 2012/24
İhale Kayıt No : 2012/32570
1-Teşekkülün
a) Adresi : EÜAŞ ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN-ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : TEL: 0-372 264 30 50 FAX: 0-372 264 24 21
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale konusu Malzemenin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 - 180 Kg. (50 x 25 x 6) mm “U” Profil (St.30-35)
2 - 430 Kg. (65 x 42 x 5.5) mm “U” Profil (St.30-35)
3 - 780 Kg. (85 x 45 x 6)mm “U” Profil (St.30-35)
4 - 960 Kg. (100 x 50 x6)mm “U” Profil (St.30-35)
5 - 810 Kg. (120 x 55 x 7)mm “U” Profil (St.30-35)
6 - 800 Kg. (180 x 80 x 7)mm “U” Profil (St.30-35)
7 - 1800 Kg. (200 x 75 x 8,5)mm “U” Profil (St.30-35)
8 - 180 Kg. (30 x 30 x 4)mm “L” Profil Eşkenar Köşebent (St.30-35)
9 - 300 Kg. (40 x 40 x 4)mm “L” Profil Eşkenar Köşebent (St.30-35)
10 - 330 Kg. (60 x 60 x 6)mm “L” Profil Eşkenar Köşebent (St.30-35)
11 - 450 Kg. (70 x 70 x 7)mm “L” Profil Eşkenar Köşebent (St.30-35)
12 - 504 Kg. (260 x 113 x 9,4)mm “ I “ Profil (St.30-35)
13 - 640 Kg. (200 x 90 x 7,5)mm “ I “ Profil (St.30-35)
14 - 1000 Kg. (240 x 85 x 8,5)mm “U” Profil (St.30-35)
15 - 60 Metre (40 x 40 x 5)mm Kare Kutu Profil
16 - 90 Metre (30 x 30 x 2)mm Kare Kutu Profil
17 - 90 Metre (20 x 20 x 2)mm Kare Kutu Profil
18 - 90 Metre (20 x 10 x 2)mm Dikdörtgen Kutu Profil
19 - 90 Metre (30 x 20 x 2)mm Dikdörtgen Kutu Profil
20 - 90 Metre (40 x 20 x 2)mm Dikdörtgen Kutu Profil
Alımı ve İşletmemize Teslimi İşi
NOT: Yükleme, Nakliye, Boşaltma vs Masraflar Yükleniciye Aittir.
b) Teslim yeri : ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
c) İşin süresi : Teklif Mektuplarında Belirtilecektir
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN-ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 18/04/2012 ÇARŞAMBA Günü Saat: 14:00
c) İhale Usulü : EÜAŞ Satın Alma ve İhale Yönetmeliği Kapsamında Açık İhale Usulü
4 - İhale dokümanı EÜAŞ ÇATALAĞZI TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN-ZONGULDAK adresinde görülebilir ve 30,00 TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
Ziraat Bankası Kilimli Şb: IBN NO: TR = 280001 000454 109 057 75-5001
Vakıf Bank Zong. Şb: IBN NO: TR = 88000 15 00158 00728 503 58 21
Halk Bankası Zong. Şb: IBN NO: TR = 580001 2009 806 00013 00017
5 - Teklifler, 18/04/2012, saat 14:00’e kadar EÜAŞ ÇATALAĞZI TERMİK SANTRALI
İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ Muhaberat servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta ve kargo vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki ve kargodaki gecikme nedeniyle geç gelen teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
6 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
7 - Teklif zarfları ihale gününde saat 14.00’de EÜAŞ Çatalağzı-B Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale salonunda alenen katılımcılar huzurunda açılacaktır.
8 - Teşekkülümüz 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3. Maddesinin (g) bendi doğrultusunda istisna kapsamındadır. İhaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine kısmen veya tamamen vermekte serbesttir.
9 - Bu ihale 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabii olmayıp, Şirketimizin Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
110 TON KOK TOZU SATILACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Yozgat Şeker Fabrikasından:
1 - Fabrikamız Sahasında mevcut Tahminen 110 ton kok tozu satılacaktır.
2 - İhale 10.04.2012 Salı günü, Saat14:00’de Fabrikamız ofis binası toplantı salonunda kapalı zarfta teklif alma usulü ile yapılacaktır. Fiyatların uygun bulunmaması halinde ise açık artırma ve pazarlık usulü ile ihaleye devam edilecektir.
3 - İhaleye katılacaklardan istenilen belgeler aşağıda belirtilmiştir. Belgelerin aslı yerine suretleri verilmesi halinde bunların noterden onaylı olması gerekmektedir.
a) GERÇEK ve TÜZEL KİŞİLERDEN;
- Teklif Mektubu,
- Teminat belgesi,
- Şartnamenin istekli tarafından imzalanmış bir örneği,
- Gerçek kişi olması halinde imza beyannamesi, Tüzel Kişilik olması halinde ise Ticaret Sicil Gazetesi veya İmza Sirküleri ile Noter Tasdikli yetki belgesi.
- Vekaleten ihaleye katılması halinde noter tasdikli vekaletname ve vekaleten katılanın imza beyannamesi.
4 - Malzemeler peşin bedelle satılacak olup, Satış bedelinin tamamı ile bu bedelin KDV’si teslimat anında peşin tahsil edilecektir.
5 - Geçici teminat tutarı teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmayacaktır.
6 - İstekliler teklif mektuplarını İhalenin yapılacağı gün ve saatine kadar Fabrikamız Haberleşme servisine vermiş olacaklardır.
7 - İhale Konusu malzemenin tamamı için teklif verilecektir. Teklifler KDV. Hariç Ton/TL olarak verilecek ve 30 gün opsiyonlu olacaktır.
8 - Postadaki gecikmeler ve bu ilandan önce yapılan müracaatlar ile vaktinde verilmeyen teklifler dikkate alınmayacaktır.
9 - İhale ile ilgili şartname ve ekleri Fabrikamız Ticaret Servisinde görülebilir ve TL. 50,00 bedel karşılığı temin edilebilir..
10 - İhale Konusu Malzeme ihaleden önce Fabrika görevlileri nezaretinde Fabrika sahasında görülebilir.
11 - İhale Yetkilisinin onayından önceki herhangi bir aşamada İhale Komisyon Kararı üzerine İdare, verilmiş olan bütün teklifleri reddederek ihaleyi iptal etmekte serbesttir. İdare bütün tekliflerin reddedilmesi nedeniyle herhangi bir yükümlülük altına girmez.
12 - İş bu ihale konusu malzemelerin satışı 4734 ve 4735 sayılı Kanuna tabi değildir ve İdare İhaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
MONOBLOK BETON TRAFO KÖŞKÜ TEMİNİ İLE TESİSİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğünden:
“Erzincan Havalimanı Müdürlüğüne Monoblok Beton Trafo Köşkü Temini ile Tesisi” İşi Açık İhale Usulü İle İhale Edilecektir.
İhale Dosya Numarası : 2012/9
1 - İdarenin
a) Adresi : Konya Yolu Üzeri No: 66 06330-Etiler/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 204 27 78 - 0 312 212 81 58
c) Elektronik posta adresi (varsa) : -
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : “Erzincan Havalimanı Müdürlüğüne Monoblok Beton Trafo Köşkü Temini ile Tesisi” işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
b) Teslim yeri : Erzincan Havalimanı Müdürlüğüne teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 60 (Altmış) takvim günü içinde teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Konya Yolu Üzeri No: 66 Etiler/ANKARA adresinde bulunan Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 11/04/2012 Çarşamba günü saat 11:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
d) İdari şartnamenin 10 uncu maddesinin (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan durumlar da olunmadığına ilişkin, ihale tarihinden önceki üç ay içinde alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
f) İdari şartnamede belirlenen geçici teminat,
g) İdari şartnamenin 7.2 ve 7.3 üncü maddelerinde belirtilen yeterlik belgeleri,
h) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
i) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve içeriği bu Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi ile 16 ncı maddede konsorsiyumların da teklif verebilecekleri öngörülmüş ise, isteklinin konsorsiyum olması halinde şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen konsorsiyum beyannamesi,
j) İdari şartnamenin 17 nci maddesinde belirtilmesi halinde, isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin listesi,
k) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), ( c) ve (d), de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
Yabancı istekliler, İdari şartnamenin 10 uncu maddesinin (c) ve (d) bentlerinde yer alan durumlarda olunmadığına ilişkin belgeler yerine, kendi ülkelerinin mevzuat hükümleri uyarınca kesinleşmiş sosyal güvenlik prim borcu ve vergi borcu olmadığına dair beyanname verebilirler.
4.2 - Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Teklif edilen bedelin % 5 inden az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakit kredisi veya kullanılmamış teminat mektubu kredisini gösterir, yerli veya yabancı bankalardan alınacak ekte örneği sunulan belgelerin verilmesi zorunludur.
Bu belgeler, ilgili bankanın genel müdürlüğünden teyit ettirilir. Faks ile yapılan teyitler, banka şubesinin en az iki yetkilisinin imzasını taşımalıdır.
Ortak girişimlerde, bu belgeler ortaklarca hisseleri oranına bakılmaksızın müştereken karşılanabilir.
4.3 - Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1 - İstekli, imalatçı ise imalatçılık belgesini, İstekli, yetkili satıcı ise yetkili satıcılık belgesini verecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale, bu Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli isteklilere açıktır. Yabancı isteklilerle ortak girişim yapan yerli istekliler bu ihaleye katılamaz.
Yerli malı teklif eden istekliye %15 (rakam ve yazıyla) Onbeş oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. Yerli malı teklif eden isteklilerin fiyat avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala/mallara ilişkin yerli malı belgesini/belgelerini sunması zorunludur.
Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajı tanınması durumunda, bu avantajdan yararlanmak isteyenlerce TOBB ya da TESK’e bağlı odalarca düzenlenen yerli malı belgesi sunulacaktır.
7 - İhale dokümanı Konya Yolu Üzeri No:66 Etiler/ANKARA adresinde bulunan Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı İç Tedarik Şube Müdürlüğü İhale İşleri Şefliği zemin kat 058 nolu oda adresinde görülebilir ve 50,00 TL (KDV dahil) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, 11.04.2012 Çarşamba günü, saat 11:00’e kadar Konya Yolu Üzeri No: 66 Etiler/ANKARA adresinde bulunan Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı İç Tedarik Şube Müdürlüğü İhale İşleri Şefliği zemin kat 058 nolu odaya verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihalede Kuruluşumuz 4734 ve 4735 sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerine tabi olmayıp satın alma mevzuunu teşkil eden işi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya tercih ettiği talibe vermekte tamamen serbesttir.
TCDD 3. BÖLGE YOL MÜDÜRLÜĞÜ UŞAK YOL BAKIM ONARIM MÜDÜRLÜĞÜ MINTIKASINDAKİ KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTLERİN KORUNMASI, BAKIMI VE 29 ADET HEMZEMİN GEÇİT İŞLETME GÖREVLİSİNİN 9 ADET KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTTE 8,5 AY SÜRE İLE HİZMET İŞİ YAPTIRILACAKTIR
TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2012/33486
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk Caddesi No: 121/A 35220 Alsancak/İzmir
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232 464 31 31/4108 - 0 232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : 3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
Şartnamenin Görülebileceği internet adresi : http://www.tcdd.gov.tr/.
http://www.malzeme.tcdd.gov.tr/
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : TCDD 3. Bölge Yol Müdürlüğü UŞAK Yol Bakım Onarım Müdürlüğü Mıntıkasındaki Korumalı Hemzemin Geçitlerin Korunması, Bakımı ve 29 Adet Hemzemin Geçit İşletme Görevlisinin 9 Adet Korumalı Hemzemin Geçitte 8,5 Ay Süre İle Hizmet Alımı Yaptırılması İşi.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız YERLİ İSTEKLİLERDEN teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 3.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 04.04.2012 Çarşamba Günü Saat 10.00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü veznesinden (KDV Dahil) 300,00.- TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
Kaynak: http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?home=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2012/03/20120323.htm&main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2012/03/20120323.htm
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder